Cajsa Cedergren

VIP shopping

Publicerad 2016-08-19 12:33:37 i Min vardag, Shopping,

Började dagen tidigt med att göra i ordning barnen innan jag gick till HM här i Vällingby redan vid 08. Då det var VIP shopping för alla som är medlemmar + gratis frukost och 20% rabatt på hela köpet. Så himla värt och kul att göra en lite annorlunda grej.

Det blev en hel del handlat idag, bland annat den supersnygga mattan med marockanskt mönster som ska få ligga i hallen. Så nöjd med den!

Annars blev det fleecetröjor, byxor och tröjor till båda barnen. Känns så bra att ha handlat lite nytt nu så dom inte fryser nu när hösten kommer.

Till mig själv blev det ett par mysiga vida byxor, en grå pennkjol och en svart t-shirt. Bra att köpa lite anständiga kläder också när man snart ska börja med intervjuer inför nytt jobb.

Tack för sällskapet Atousa ✌🏼️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cajsa Cedergren

Nej, jag är ingen rik morsa med stort intresse för svindyra klockor eller handväskor. Här får ni läsa om vardagen hos en vanlig mamma, med vanliga problem och upplevelser i vardagen. Mitt stora intresse ligger först och främst hos mina barn, sedan har jag lite småprojekt vid sidan av. Att shoppa och hitta dom lite billigare prylarna ligger i min natur och jag delar mer än gärna med mig av mina fynd. Saker jag gillar att göra som ni får läsa om i bloggen förutom vardagen är till exempel baka, odla, sticka, pyssla, shoppa billigt och lite annat smått. Självklart är jag ärlig med inläggen och har även lite tävlingar då och då för er som vill vinna lite nytt till er själva eller barnen. Håll er uppdaterade och följ med i en vanlig mammas vardag.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela