Cajsa Cedergren

Ja så kan det gå..

Publicerad 2016-12-16 22:21:06 i Min vardag, Shopping,

jag har helt enkelt glömt bort eller inte orkat blogga. Det får ni helt enkelt leva med. Det ska jobbas, tas hand om barn, städas, laga mat, handlas, slå in julklappar, skita, tvätta... ja, listan kan göras lång och det har helt enkelt inte varit någon direkt prioritering att blogga. 


Kort och gott, detta har hänt:
- Besökt (överraskat) Cillan i Hällefors förra helgen
- Bakat pepparkakor med Ellie
- Varit på AW med jobbet (igår)
- börjar på någon form av diet, något jag hoppas kommer fortsätta.
- beställt hem massa skit på nätet, bland annat julklappar och saker till mig själv
- blivit vansinnig för att mina 5 (!) tröjor från H&M som jag köpt pö om pö KRYMPT, (trots att dom enbart tvättats i 30 grader).
- klätt granen med familjen

Ja antar att vi inte behöver gå in på ännu fler detaljer... men jag är trött och är säkert inte ensam om det heller. Önskar jag hade en knapp jag kunde trycka på så VIPS var man på stranden någonstans där solen skiner, vinet är det enda kalla och tillgång till massa god mat.
Men va fan, jag klagar inte. Vi är friska och mår bra. Jag önskar bara att dygnet liksom hade fler timmar så man räckte till.

I morgon hoppas jag att det blir lugnt men samtidigt vill jag ju ut och röra på mig. Ta en promenad till Vällingby med barnen åtminstone. Vi får se vad dagen har att erbjuda. Här får ni en bild på mig med ansiktsmask som jag lyckades kleta på mellan klappinslagning och läggdags i onsdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cajsa Cedergren

Nej, jag är ingen rik morsa med stort intresse för svindyra klockor eller handväskor. Här får ni läsa om vardagen hos en vanlig mamma, med vanliga problem och upplevelser i vardagen. Mitt stora intresse ligger först och främst hos mina barn, sedan har jag lite småprojekt vid sidan av. Att shoppa och hitta dom lite billigare prylarna ligger i min natur och jag delar mer än gärna med mig av mina fynd. Saker jag gillar att göra som ni får läsa om i bloggen förutom vardagen är till exempel baka, odla, sticka, pyssla, shoppa billigt och lite annat smått. Självklart är jag ärlig med inläggen och har även lite tävlingar då och då för er som vill vinna lite nytt till er själva eller barnen. Håll er uppdaterade och följ med i en vanlig mammas vardag.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela