Cajsa Cedergren

-1,6kg

Publicerad 2017-02-01 09:51:39 i Min vardag,

Nu på morgonen visade vågen 62,9! Från starten av detta år dvs totalt 1 månad har jag redan tappat 2,6kg. Och med detta vill jag tillägga att jag har fuskat, mycket. Ätit pizza, bakelser och godis. Jag äter mjukt bröd till frukost ibland och oftast lite pasta, bulgur, cous cous, potatis ja ni fattar, till måltiderna. Men mycket mindre än tidigare. Jag tränade bara 1 dag förra veckan och 1 dag veckan före det på grund av resa till Örebro och sjukdom. Så detta lägger jag nästan helt på kosten.


Är så nöjd och känner hur magen blivit lite tightare. Och det tycker jag är jättekul eftersom den tidigare var så slapp och klämdes ofta i jeansen. 

Fett nöjd och kul när man får se resultat. Tyvärr mätte jag aldrig midjan innan starten av året men så är det nu. Känner mig samtidigt piggare och hållningen är mycket bättre. Det är också huvudsaken med min träning ☝🏼

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cajsa Cedergren

Nej, jag är ingen rik morsa med stort intresse för svindyra klockor eller handväskor. Här får ni läsa om vardagen hos en vanlig mamma, med vanliga problem och upplevelser i vardagen. Mitt stora intresse ligger först och främst hos mina barn, sedan har jag lite småprojekt vid sidan av. Att shoppa och hitta dom lite billigare prylarna ligger i min natur och jag delar mer än gärna med mig av mina fynd. Saker jag gillar att göra som ni får läsa om i bloggen förutom vardagen är till exempel baka, odla, sticka, pyssla, shoppa billigt och lite annat smått. Självklart är jag ärlig med inläggen och har även lite tävlingar då och då för er som vill vinna lite nytt till er själva eller barnen. Håll er uppdaterade och följ med i en vanlig mammas vardag.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela