Cajsa Cedergren

På 7 min...

Publicerad 2016-11-16 22:15:43 i Min vardag,

På bara 7 minuter blir jag svettig och andfådd, shit vilken dålig kondis en har! Laddade ner en app för 2 (!) år sedan som hjälper en att komma igång med träningen. Vilket jag DEFINITIVT behöver utöver mina tidigare promenader. Det tog mig liksom 2 ÅR att bara öppna appen och börja använda den, förstå vilken dålig motivation jag har. Usch.
Men i måndags och idag har jag "tränat" mina 7 minuter vilket känns bra både för att jag börjat någonstans och för att bevisa för mig själv hur enormt dålig kondis jag har. Detta behövs.

Bilden ovan visar hur appen ser ut, man kan välja massor av bra inställningar så som påminnelser, antal varv man vill träna med appen, bilder och instruktioner på dom olika övningarna, ja allt jag kan tänka mig i alla fall och lite till. Man behöver heller inga redskap för att kunna utföra övningarna förutom en vägg, ett golv och en stol. Hoppas jag lyckas fortsätta använda mig av denna tills jag känner mig mogen och har tid/lust med gym eller något annat sportigt.

Godnatt

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2016-11-19 15:32:05

Va duktig du är 😄👏🏼 Vad heter appen?

Svar: Den är grön med en 7a i som heter 7 -MWC 😊
Cajsa Cedergren

Postat av: Tina

Publicerad 2016-11-23 23:46:55

Okej ska jag ta o kolla upp ☺️

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cajsa Cedergren

Nej, jag är ingen rik morsa med stort intresse för svindyra klockor eller handväskor. Här får ni läsa om vardagen hos en vanlig mamma, med vanliga problem och upplevelser i vardagen. Mitt stora intresse ligger först och främst hos mina barn, sedan har jag lite småprojekt vid sidan av. Att shoppa och hitta dom lite billigare prylarna ligger i min natur och jag delar mer än gärna med mig av mina fynd. Saker jag gillar att göra som ni får läsa om i bloggen förutom vardagen är till exempel baka, odla, sticka, pyssla, shoppa billigt och lite annat smått. Självklart är jag ärlig med inläggen och har även lite tävlingar då och då för er som vill vinna lite nytt till er själva eller barnen. Håll er uppdaterade och följ med i en vanlig mammas vardag.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela