Cajsa Cedergren

Bullbak deluxe

Publicerad 2016-07-08 23:13:16 i I köket, Min vardag,

Vill börja med att tacka min vän Sofia för hjälpen med Léon under bullbaket. Han var överallt, högt och lågt men tack vare Sofia så var han inte i ugnen. Och det var ju huvudsaken idag.
Det blev ca 70bullar. Jag gör alltid så stora bullar av någon anledning så hade jag gjort mindre hade det blivit mer än 100.

Till er som inte vet det så bakar jag faktiskt väldigt goda bullar.

I morgon är det firande av Ellie del 1 av 3. Vi ska nämligen fira henne både lördag, söndag och måndag (som ju är hennes "riktiga" födelsedag). I morgon är det farmor med flera, på söndag är det barnkalas och på måndag kommer farfar och gammelfarmor. Sen ska vi ju såklart fira henne en gång i Örebro också. Så då blir det snarare firande 1 av 4 i morgon då.
Ska bli så kul med hennes första barnkalas. Hon har valt färger själv. Det får ni se bild på när allt är fixat på söndag. Nu måste ja blunda så jag orkar med denna helgen.

Over and out 🌸

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cajsa Cedergren

Nej, jag är ingen rik morsa med stort intresse för svindyra klockor eller handväskor. Här får ni läsa om vardagen hos en vanlig mamma, med vanliga problem och upplevelser i vardagen. Mitt stora intresse ligger först och främst hos mina barn, sedan har jag lite småprojekt vid sidan av. Att shoppa och hitta dom lite billigare prylarna ligger i min natur och jag delar mer än gärna med mig av mina fynd. Saker jag gillar att göra som ni får läsa om i bloggen förutom vardagen är till exempel baka, odla, sticka, pyssla, shoppa billigt och lite annat smått. Självklart är jag ärlig med inläggen och har även lite tävlingar då och då för er som vill vinna lite nytt till er själva eller barnen. Håll er uppdaterade och följ med i en vanlig mammas vardag.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela