Cajsa Cedergren

Den glamourösa sidan av att vara förälder

Publicerad 2015-12-30 11:52:29 i Min vardag,

Jag älskar mina barn. Inget snack om saken. Men när jag inte fått sova på X antal nätter i rad så blir man lite grinig. Såklart är det inte Léons fel att han behöver stimulera bröstmjölken men min hjärna håller på att få kortslutning just nu. Hela nätterna ligger han och äter och bökar, äter och bökar.. I en enda ond cirkel.
Klart man blir grinig utav detta men det är tur man älskar sina barn så att man bara kan titta på dom sedan och bara glömma påsarna under ögonen för en stund.
Här har ni marodören.

Det finns så många sidor av att vara förälder, både bra och dåliga. De finns alltid de som har det värre. Jag är ändå tacksam över hur snälla Léon och Ellie är mot mig ❤️
Mina små älsklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cajsa Cedergren

Nej, jag är ingen rik morsa med stort intresse för svindyra klockor eller handväskor. Här får ni läsa om vardagen hos en vanlig mamma, med vanliga problem och upplevelser i vardagen. Mitt stora intresse ligger först och främst hos mina barn, sedan har jag lite småprojekt vid sidan av. Att shoppa och hitta dom lite billigare prylarna ligger i min natur och jag delar mer än gärna med mig av mina fynd. Saker jag gillar att göra som ni får läsa om i bloggen förutom vardagen är till exempel baka, odla, sticka, pyssla, shoppa billigt och lite annat smått. Självklart är jag ärlig med inläggen och har även lite tävlingar då och då för er som vill vinna lite nytt till er själva eller barnen. Håll er uppdaterade och följ med i en vanlig mammas vardag.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela